Динамічні пропорції нового С-Класу підкреслюються спортивним капотом з «силовими» ребрами та поєднанням короткого переднього звису з довгою колісною базою. У всіх модифікацій зірка розташовується в центрі решітки радіатора, деталі якої можуть бути різними в залежності від виконання. У седана задні ліхтарі, вперше для С-Класу, йдуть у двосекційному виконанні. Зовнішність задньої частини кузова елегантно довершують декоративні елементи на задньому бампері, що варіюються в залежності від додаткової комплектації і лінії виконання.
В новому С-Класі з ідеєю сучасної розкоші Mercedes-Benz, інтер’єр перейняв ключові особливості у нового S-Класу. В зоні водія встановлено РК-дисплей з високою роздільною здатністю. Вертикальна орієнтація дисплея створює значні переваги, перш за все, для маршрутної навігації. Разом з новим S-Класом, тепер і новий С-Клас стає володарем інформаційно-розважальної системи MBUX (Mercedes-Benz User Experience) другого покоління.
Серед класичних представників модельного ряду Mercedes-Benz новий C-Клас першим стає на шлях повної електрифікації своєї лінійки – завдяки м'яким гібридам з 48-вольтовою технологією та інтегрованим стартер-генератором, а також плагін-гібридам. Високоефективна акумуляторна система в версії плагін-гібрида дозволяє йому досягати електричного запасу ходу близько 100 км (згідно WLTP). Серед технічних особливостей такі опції, як фари головного освітлення DIGITAL LIGHT і функція підрулювання задніх коліс.